كلية العلوم باسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية العلوم باسوان

المنتدى الرسمي لكلية العلوم باسوان

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مضحكة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Hitman
عضو هام
عضو هام
Hitman

نكت مضحكة Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة   نكت مضحكة I_icon_minitimeالخميس يوليو 22, 2010 12:41 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
1) اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش. Very Happy
2) مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت Smile
3) مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك Smile
4) سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله jocolor
5) واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس Razz
6) مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها Razz
[/color]
sandrilla girl
عضو هام
عضو هام
sandrilla girl

نكت مضحكة Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة   نكت مضحكة I_icon_minitimeالجمعة يوليو 23, 2010 4:53 pm

ههههههههههههههه
نكت مضحكة فعلا
تقبل مروري
Very Happy
Very Happy
Very Happy
Hitman
عضو هام
عضو هام
Hitman

نكت مضحكة Empty
مُساهمةموضوع: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   نكت مضحكة I_icon_minitimeالجمعة يوليو 23, 2010 5:10 pm

أشكرك على قرائتك لها وتعليقك Smile , نكت زى دى تفرفش على المنتدى شوية Very Happy Razz Smile

نكت مضحكة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فرفش مع نكت مضحكة !!!