كلية العلوم باسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية العلوم باسوان

المنتدى الرسمي لكلية العلوم باسوان

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Hitman
عضو هام
عضو هام
Hitman

نكت  Empty
مُساهمةموضوع: نكت    نكت  I_icon_minitimeالإثنين أغسطس 02, 2010 10:41 pm

(السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة) Very Happy

واحد راح لطبيب نفسانى وقاله "مشكلتى يادكتور انى باحس ان الناس كلها مش طايقانى ومخنوقين منى" الدكتور للممرضة "بسرعة المريض اللى بعده"

غبيه راحو يلعبو بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة وقال لهم انا الجوووون Very Happy

واحد غبى لقى قرد فى الشارع .فراح لعسكرى المرور وقاله اود يه فين . قاله وديه جنينه الحيوان فراح ورجع تانى يوم لعسكرى المرور والقرد معاه. قاله العسكرى مش قولتلك ود يه جنينه الحيوان. فرد عليه الغبى ما انا وديده امبارح جنينه الحيوان النهارده هوديه السينما Smile

مرة مدرس بيسأل طالب : من اين ياتى البن ؟ رد : لااعرف فحب المدرس يسهلهاله قاله انتم بتجيبوا البن منين؟ قاله من عند الجيران!! Razz

مره واحد ندل فتح مصنع بيبسى وكتب على كل ازازه (رج جيدا قبل الفتح) Twisted Evil

مره واحد سايق عربيه شاف يافطه مكتوب عليها ( خفف 100 ك) راح مخفف 100 ك لقى يافطه تانيه مكتوب عليها (خفف 50 ك) راح مخفف50ك لقى يافطه مكتوب عليها "اهلا بكم في مدينه خفف" Very Happy Razz

واحد غبى بيحلق دقنه التليفون رن عور نفسه علشان لما يرجع يعرف هو وقف لحد فين Laughing

واحد عنده أرق ونفسه ينام..قاله صاحبه "عد من واحد إلي 500 وهتنام..فأخذ يعد حتي وصل إلي 109 فشعر بالنعاس قام يغسل وجهه حتي يصل إلي
500 Very Happy
kim hye woo
عضو هام
عضو هام
kim hye woo

نكت  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت    نكت  I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 03, 2010 2:00 am

نكت كووووووووووول جدا
عجبتنييي Laughing Laughing

تحياتي
abo_faris
مدير المنتدى
مدير المنتدى
abo_faris

نكت  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت    نكت  I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 13, 2010 2:31 am

هههههههههههههه
نكت جميلة جدا و خصوصا دول عجبوني بجد جدااااااااا

Hitman كتب:
(السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة) Very Happy

غبيه راحو يلعبو بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة وقال لهم انا الجوووون Very Happy

واحد غبى لقى قرد فى الشارع .فراح لعسكرى المرور وقاله اود يه فين . قاله وديه جنينه الحيوان فراح ورجع تانى يوم لعسكرى المرور والقرد معاه. قاله العسكرى مش قولتلك ود يه جنينه الحيوان. فرد عليه الغبى ما انا وديده امبارح جنينه الحيوان النهارده هوديه السينما Smile

مره واحد ندل فتح مصنع بيبسى وكتب على كل ازازه (رج جيدا قبل الفتح) Twisted Evil

واحد غبى بيحلق دقنه التليفون رن عور نفسه علشان لما يرجع يعرف هو وقف لحد فين Laughing

واحد عنده أرق ونفسه ينام..قاله صاحبه "عد من واحد إلي 500 وهتنام..فأخذ يعد حتي وصل إلي 109 فشعر بالنعاس قام يغسل وجهه حتي يصل إلي
500 Very Happy

بانتظار مزيدك عزيزي Hitman

نكت
صفحة 1 من اصل 1